Avem logo și mascotă Aquapic!

Avem logo și mascotă Aquapic!

Avem logo și mascotă Aquapic!

Concursul pentru logo și mascota Aquapic organizat de Fundația Aquademica și Asociația Urban Survey s-a încheiat, iar decizia juriului este: premiul va fi împărțit între Berezoschi Roberta, pentru cel mai bun logo și Pădurean Cezara Carla, pentru cea mai bună mascotă. Cele două sunt studente la Facultatea de Arte și Design din Timișoara și creațiile lor vor asigura de acum înainte identitatea vizuală a proiectului Aquapic – centru experimental pentru copii, un proiect Urbaniada, cu sprijinul ING Bank.

Le mulțumim tututror participanților pentru munca depusă, pentru seriozitatea cu care au abordat acest concurs și pentru interesul arătat proiectului nostru. Peste 80 de propuneri au fost înscrise în concurs, majoritatea concurenților propunând două sau chiar mai multe lucrări. Juriul, Andreea Foanene – artist vizual, Tudor Vreme – grafic designer, Robert Şerban – scriitor, PR Aquapic, nu a avut o misiune ușoară.

Așadar, felicitări tuturor participanților: Adriana Marin, Ana Staicu, Bădilă Mihai Andrei, Berezoschi Roberta, Bestea Stefan Gheorghe, Birtalan Ferenc, Bogdan Nueleanu, Buretia Flavia, Caltun Irina, Cătălin Crainic, Cristescu Anda, Emil Neaga, Encutescu Andreea, Feti Claudia, Hassan Jaber, Iulia Șerban, Loredana Bratu, Luchit Dumitrana Anca, Mihaela Clopotaru, Mihaela Grigore, Necreală Răzvan, Norbert Balasz, Pădurean Cezara, Petruta Serban, Trifan Alexandra!

 

Aquapic va fi un centru educațional destinat copiilor între 5 și 12 ani, amenajat în incinta fostei Uzine de Apă Industrială a Timișoarei, situată pe strada Mistral, în apropierea râului Bega și se va deschide în toamna acestui an.

Aquapic, un proiect Urbaniada, cu sprijinul ING Bank, va reda comunității timișorene un spațiu valoros ca identitate istorică și culturală, dar și cu însemnătate urbană. Câștigătorul concursului Aquapic își va lega astfel numele de un loc ce va intra pe ușa din față a circuitului cultural timișorean.

Urbaniada este un concurs de proiecte ce au ca obiectiv principal ȋmbunătățirea calității vieții ȋn spațiul urban. Miza Urbaniadei este identificarea problemelor specifice spațiului urban românesc și soluționarea punctuală a acestora, prin proiecte concrete și prin ȋncurajarea dialogului ȋntre profesioniști și instituții publice, precum și a parteneriatului ȋntre organizații neguvernamentale, arhitecți și urbaniști. Urbaniada este un proiect ING Bank.

Similar Articles